neděle 9. listopadu 2014

Vikend


Také se vam stává, ze uz v nedeli vecer nevíte, co jste delali cely vikend? Musim se hluboce zamyslet :))
Vzhledem k nemoci jsme nejake velké plány nemeli a tak v patek odpo uz jsme zůstali doma. Sobota dopo proběhla u filmu z patku :) protoze jsem nechtela , aby na nej deti koukali az bůh vi do kdy. Myslim, ze Cesta na horu čarodějnic? Nebo tak nejak.
Vidíte? Je to dva dny a uz nevim název. No nic. U nas doma vetsinou o vikendu vaří tatínek. Vaří dobre a navic ho to moooc bavi. Me vubec. Ja upekla mrkvový dort :) na obed byl vývar a dušená mrkev s bramborem. Protoze Barca ma dietu a my s ni držíme basu :) po O sli nemocni spat, ja uklizela a Davca si hrál. A pak... Jedna kamaradka na kavu, druha kamaradka na kavu se synem a pak kamarád a dve deti na navstevu. Super rychle to uteklo, deti si hráli, my si popovídali a slo se spat :) jeste ze vymysleli mycku na nádobí :) ty skleničky se pak tak hezky lesknou. 
A je tu nedele. Dopoledne Uklid. O tom mozna bude samostatný článek. Ja asi tak 2x denne minimalne vysávám a stále neco uklizim. Na obed vývar :) a krůta s omáčkou z paprik a domaci knedlík. Vařil tatínek :) ale... Ja nemam rada zeleninu a ta omáčka byla mooc dobra. Nechapu. No nevadi. Zitra si ji dam zase. Prece nebudu varit ze? Kdyz me to nebavi. Odpo byla navsteva na hřbitově a pak návštěva u babičky a děd. Dostali jsme celou krabici perníku s čokoládou. Jak mam potom zhubnout? A co vy? Jaky byl vikend? Venku bylo celkem přijatelně. Jo vlastne. Krome soboty. To pršelo. No jo. Moje paměť. ;(