středa 5. listopadu 2014

První den v práci

Jsem doma od roku 2009. Ano, ano..když mě v 5 měsíci těhotenství vyhodili z práce, protože jim vadilo na recepci moje rostoucí bříško, zůstala jsem doma a naplno užívala těhotenství. Bylo to super!
No, ale moje princezna se narodila, když synáčkovi bylo 2,7 měsíců, z čehož vyplývá, že mezi tím jsem do žádného zaměstnání, kromě toho doma nikdy nenastoupila :)
A tak už jsem doma s dětmi celou věčnost. Proto, když jsem šla v místě bydliště kolem dětské kavárny, kde byl daný inzerát, mě nenapadlo nic jiného, než se akčně zeptat :) a protože jsem holka šikovná, tak jsem byla přijata :)
Jen tedy na dva víkendy v měsíci a jedno nebo dvě odpoledne v týdnu. Malou ještě nemám ve školce a na plný úvazek to nejde. Jak víme, maminky moc neutrácí a tak mě paní majitelka nemůže nabídnout víc, než pouhých 60Kč na hodinu a to se tak nějak nevyplatí :(
Ale pro nějakou studentku to může být super brigáda.
Nicméně..dnešní první odpoledne, potom, co jsem si já hloupá včera náhodně přečetla horoskop, že dnešní den bude z celého týdne ten nejhorší, to zase tak hrozné nebylo. Vlastně vůbec to nebylo hrozné. Vím..je to počáteční nadšení :D
Ale já jsem ráda, že jsem zjistila, že mi ostatní děti nelezou na nervy..snad ne jenom zatím :) což znamená, že mi občas lezou na nervy jen ty moje a s tím se dá naučit žít. Protože to tak jistě cítíme všechny z nás, jen některé se to stydíme říct, aby jsme nebyly považovány za ty špatné. Chápu..a doporučuji každé mamince, pokud může a ráda by někam šla a má tu možnost..běžte. Děláte to i pro svoje děti, protože i my jim jistě lezeme na nervy a potřebují si odpočinout.
Mějte se rády, starejte se o sebe, pečujte o sebe, rozmazlujte se. A není to jen o penězích a o nákupech. Stačí si vyjít na procházku, hezky se oblíct, dát si vanu, udělat si nehty. Prostě cokoliv, co máte ráda. Budete šťastné vy i vaše děti. O chlapech se nebavím :D