středa 19. listopadu 2014

Citim bolest

Citim strašnou bolest v srdci a pres slzy nevidim na písmena. Po zhlednuti videa na YouTube od Lucie Dolejší Svět podle LU, kterou mam moc rada a kterou moc obdivuji jsem na dne. Ne na dne jakoze za to muze. Ale je mi strasne smutno za ni. Za malého Filipka. Za Patu i Petra a i za ty deti male doma. Jsem vděčná za to, ze ma tak skvělého Psa Anie
a v dobrém slova smyslu ji závidím toho skvělého manzela, ktery ji je stále oporou. A uvědomila jsem si, jaka jsem krava, ze neustale
kricim na svoje deti a ze jim dam na zadek jen proto, ze udelaji obrovsky nepořádek a nejen ona ale i jiné maminky by za ten nepořádek daly cokoliv na světe.
Jsem strasne nastvana na to, ze jsem si našla nekoho, kde tu oporu necítím a uplne nejvic si uvědomuji, ze to ze nesnáším svou matku za to, ze mého bratra dala do pastaku a me se nevěnovala, nebo me vychovával jeji bratr, kterému timto dekuji, i kdyz vim, ze si to nikdy neprecte, protoze se nebavíme. Ale proste jsem mu vděčná a vzdy budu a stejne tak nebudu mit nikdy v hluboko v srdci svou matku, protoze mi mockrát ublizila a vzdy pro ni jeji chlapi byli vic, nez jeji deti a ja ... nevim co psat. Porad mi valí slzy z oci a a neda se to zastavit. Jiste tu bude spousta chyb, ale to je jedno. O ty tady nejde. Vsichni si mysli, ze kdyz bydlíte v baraku a na zahrade mate bazen a k Vánocům dostanete vse co jste chtěly, musíte držet pusu a byt spokojena. Tak to neni. Cítím prázdno. Ano mam dve deti. Deti, ktere jsou porad nemocné. Ale co je nachlazení nebo angina proti tomu, kdybych je nemela vubec. Doteď jsem si byla jista, ze kdybych jeste jednou otěhotněla, jdu automaticky na potrat. Ted mam uplne jiny pocit. Mozna bych nezvládla psychicky vychovat treti dite, ale co takhle ho treba to dite donosit nekomu, kdo nemuze? Vim, pisu blbost. Kdybych ho nosila v sobe, uz nikdy bych ho nikomu nedala. U porodu me holcicky jsem byla sama. Nevim proc, ale jsem rada. Nechtela jsem, aby v tu chvili byl syn nekde sam. Bez nas. Mozna jsme tam ale meli byt oba. Mozna nas tohle neskutecne rozdělilo. Mozna by to bylo jiné. Kazdopadne uz to nezjistim.  Mela jsem to velké a obrovské stesti, ze obe deti se povedli na prvni pokus. Je pravda, ze piju alkohol výjimečně a kourila jsem taky vyjimecne. Ale povedlo se. Znam spoustu kamarádek, ktere se snaží o dite a kouři i pijí. Po tomhle videu LU jim dam hned rano pekne kapky. :) nebrala jsem otěhotnění jako zázrak, protoze se to povedlo hned. Porad byl pro me 18hod peklo. Ale ted vim, ze peklo vypada uplne jinak a ze nemuzu samozřejmě cítit, jak se cítí ty co ztratí. Ale je to věc, kterou nechci vedet a nechci aby to pocítil uz nikdy nikdo na celém světe. Ja dekuji Lucce za to video. A musí byt strasne težké to natočit. Koukat jen do kamery a tušit jak se ti na druhe strane asi tváři. Vim taky, ze ona tento článek asi nikdy číst nebude, ale i tak ji moc dekuji. Moc s ni ted cítím a moooc bych ji chtela obejmout. Za to jaka je a co vse dela pro ostatní. A rada bych nekdy odpustila sve matce za to jak se ke me chovala. Za to jaka je. Za to jak me bila. I kdyz za to ze vlastne nebyla jsem ji mozna vděčná. Jsem pyšná na to, jak jsem se svým způsobem vychovala ja sama a myslim, ze tak zle to neni. I kdyz bych milion veci ze svého života udelala jinak. Jeste porad neumim přestat se zabývat minulosti, ale jednou se to naučím. Vy Otevřete oci. Pomáhejte druhým. Buďte hlavne zdravi a buďte státní. 
Koho zajímá vic tak na www.nenarozenemiminko.cz

                                                                         Pro LU