sobota 1. listopadu 2014

Babička

Je to zvláštní, ale dozvědět se o své babičce jakékoliv jakoby zásadní věci ve svých 34 letech..to je mazec
Babičku si nepamatuji, což mě upřímně moc mrzí.
Časem zjistíte, že já si nepamatuji skoro nic. A myslím, že to není samosebou. Že v tom bude něco víc, ale nevím jak tomu přijít na kloub. Ale zpět k babičce.
Byla výborná kuchařka! Což je zvláštní, neboť já ani moje matka vařit neumíme.
Kdo bydlí v Brně a zná nynější discotéku Metro, tak dřív tam byl prý Z klub a moje babička tam pracovala až do důchodu v kuchyni. Koukáte, že? No já taky koukala. Dělala prý výborné steaky a vše co k tomu patří.
Při dotazu na mého otce, proč babička nenaučila vařit mou matku, tak prý vařila v době, kdy matka nebyla doma. Škoda. Moje máti umí krupičnou kaši a rajskou a já umím tyhle dvě jídla. Strýc mě naučil Brgul a tak umím i ten. Není to moc. Samo že toho umím spoustu, ale tak strašně mě to nebaví, že nevím co s tím. Kdyby šlo celý den jíst jen buchty a dorty a koláče, tak to by šlo. To mě baví dost. Ale mrzí mě to. Chtěla bych jíst zdravě, pestře a zatím se krmím rohlíky a šunkou a pak se divím, proč nemůžu zhubnout :(
Jak to máte vy s vařením? Baví vás to, nebo vaříte protože prostě musíte?