neděle 16. srpna 2015

Jsem zpět

Nuda.... Neuvěřitelná nuda. Venku jsou taková vedra, ze se nedá vyjít z baráku. Na zahradě dopoledne svítí strašně silně, tak jsou děti buď u TV nebo před barakem kreslí kridama na zem. Odpoledne jsou děti v bazénu a já sedím na židli a pohledem posunuji rucicku na hodinkách, aby už byl večer a šlo se spát. Nudim se. 
Jsem doma na mateřské už 6 let. Barca teď půjde do školky za Davidkem a já posílám životopisy, na které mi nikdo neodpovídá. Takže... Jsem v depresi z toho, ze jsem 6 let doma. Jsem v depresi z toho, ze za chvíli už nemusím byt doma, ale nikdo mě nechce. Jsem v depresi z toho, jak velká jsou vedra a bojím se, jestli to nebude příští rok ještě horší a taky ..... Co bude za par let? Jsem v depresi z toho, ze když se nudil tak uklizím. Jenže když mám uklizeno tak se zase nudim. A když se nudim tak jim 😏 a když jim tak tloustnu. A jsem v depresi z toho, ze jsem tlustá. 
Chápete to?? Je cesta ven??