čtvrtek 30. října 2014

Jen čtvrtek? ..

Je čtvrtek po O, jak se říká ve školce.. Děti místo spaní koukají na "Já padouch" a já místo uklízení píši vám..nevím jak vy, ale já nesnáším, když moje děti mají rýmu :( 
Jako, když jsou nemocné, tak prostě dostanou léky, nebo vím, že nemoc odezní..časem. Ale rýma? Je pořád s námi. Ať už v jakékoliv barvě, ale ničí mi život :) obrovské množství spotřebovaných kapesníků, v noci pláč pro ucpaný nos a neustálé volání..Mamí, teče mi sopel. Nedej bože, když vidím, že si některé z mých dětí utře nos do rukávu. To bych zabíjela :) Nic moc nezabírá, většinou totiž zapomínám vše dělat pravidelně a tedy 5x denně stříkat do nosu. Před tím totiž bude velký běh a honění dětí, poté je silou položit, pak se asi 5 min prát, abych jim to pak místo do nosu stříkla do oka, protože oni prostě nechtějí. A že mají ukrutnou sílu :)
Jak to máte u vás doma? Také vás štve tak banální nachlazení jako je rýma?

                                                                                   fotka na googlu